Pages

21 November 2010

Mc Donalds melipat gandakan pengeluaran iklan di semua televisyen utama di Malaysia. kalau mengikut teori marketing, buat begini antaranya adalah masa jualan mula menurun. adakah akibat daripada pemboikotan ? adakah masyarakat kita sudah semakin ramai yang sedar diri? hish..... hish....

(ini import dr multiply)...

5 comments:

  1. alhamdulillah ... tanda awal kejayaan pemboikotan rasanya .
    Jom kempen lagi & berjuang hingga ke akhirnya ! ...boikot tetap boikot ..

    ReplyDelete
  2. kita usaha bersama-sama tuan ..secara berjemaah ! ..
    biar mereka yg berkenaan tahu yg setiap perbuatan tu ada harganya ..:)

    ReplyDelete
  3. iklan2'y pun semue pelik2... tak sesuai dengan market di malaysia... kesian betul

    ReplyDelete
  4. iklan dia dan iklan semua musuh2 ISlam yang kita lihat dan dengar baik di TV, Radio mahupun internet...
    menunjukkan satu situasi
    "macamnie lah cara sebenar..."
    "macam nie la cara terkini / trend terkini / style terkini!!! " bahaya nie tuan-tuan dan puan puan.... saya perhatikan beberapa ahli keluarga ipar duai dan ahli keluarga saya sendiri tumbang dah buat masa ni... sedih betul..

    ReplyDelete