22 September 2010

Rumah Terbuka Mohd Nizran dan Rosyima serta Nurul

Start:     Sep 25, '10 6:00p
Location:     Seremban
hasil perbincangan dengan isteri, maka saya juga dengan ini memaklumkan bahawa...

saya juga akan mengadakan rumah terbuka pada hari yang sama.... saya dengan berbesar hati menjemput semua yang mengenali / tidak mengenali / ingin mengenali / tidak ingin mengenali / suka / tidak suka

akan diri kami sekeluarga adalah dijemput hadir.

tetapi rumah terbuka saya bermula petang (5 petang) sehingga tengah malam


LOKASI DAN WAKTU ADALAH SEPERTI BERIKUT :

TARIKH : 25 SEPT 2010 (SABTU)

WAKTU : 3.00 PM (1500 HOUR) - LEWAT MALAM

lOKASI : No 882, Jalan Cengal 21, Taman Ampangan, 70400, Seremban, Negeri Sembilan.




MAKLUMAT LANJUT BOLEH HUBUNGI : 013-2960308

8 comments:

nizran nadzar said...

mohon sesiapa yang "percuma" dan ada kelapangan... leh la singgah singgah....

Razak Mohd Nasir said...

bagus majlis nie & terima kasih di atas jemputannya .. dari alam maya ke alam nyata !
Jauhkah taman ampangan dari stadium ?

nizran nadzar said...

loh... dekat sangat Pak Razak... tak sampai 5 minit dari rumah

sany ADALAH alger said...

insyaAllah jika kelapangan.
tk for invite.

nizran nadzar said...

ada kelapangan datang ye bro...
leh cuba jodohkan anak tu.. hohohoho

fendi F said...

adeih. bertindan dgn rimba raya ni.

sany ADALAH alger said...

anak aku girl laaa:-)

nizran nadzar said...

ye ke. .. kalo macam tu , kita setting diorang sparring partner la

Post a Comment