21 November 2011

SUKAN KAMPUNG SEA INDONESIA 2011 MARUAH ATAU EMAS???

ok la, sebelum game mula lagi, semua orang dah warning, semua orang dah kata benda yang sama.. semua orang dalam dah dunia nie dah tahu dah macamana keadaan yang bakal berlaku.. Setiap kali ada penganjuran oleh negara "abang" ni, mesti akan berlaku benda yang sama... Teringat aku keadaan semasa rashid sidek main final game badminton satu ketika dulu.. daripada stadium sebesar stadium, utk final, tetiba penonton keliling gelanggang.. hahahaha... bahaya sungguh...

Kali ni diorang anjurkan sukan SEA pulak.. hai.. apasal negara lain pedulik sangat nak hantar wakil pun aku tak tau.. yg aku tau.. sudah pasti mutu pengadilan mmg cap ayam, mutu tempat cap ayam, MUTU PENYOKONGNYA cap ayam... walaupun ribuan yg mungkin ALIM ULAMAK... tapi ..sebagai negara yg rakyatnya penjilat surat khabar tabloid, penjilat bahan bacaan yg rendah IQ, maka.. kita dah boleh lihat bagaimana keadaannya sebelum berlaku pun... bilamana melihat keadaan dan gelagat penonton dan mutu perjalanan sukan SEA.. kita cuma boleh melihat sesuatu YANG TELAH DIAGAK, DAN MUSTAHIL KITA BOLEH MERASA TERPERANJAT!!!!




kemudian ini adalah yang berlaku didalam arena sukan pula... memalukan...



comment terbaik di you tube..

Sport: Silat.
Game mode: Chicken run.
Rules: Catch the chicken to win. Fail to do so and the chicken wins.
-WARNING! The chickens bite.-


maleh nak naip panjang2... tajuk dalam FB wall aku pulaa...



aku rasa tajuk tu mencerminkan segala...

petang ni, game bolasepak final antara indonesia dan Malaysia.. walaupun kata-kata aku ni tidak menggambarkan pendirian aku sebenar, atau tidak menunjukkan semangat kesukanan...

AKU HARAP MALAYSIA KALAH PETANG NI.. LU ORANG KENE INGAT, PENONTON DAN PENYOKONG BOLASEPAK INDONESIA MAJORITINYA LEBIH PARIAH DARI PENYOKONG BOLASEPAK KELANTAN WEI.. kalau kalah team Indonesia, aku takut bukan sahaja gelagat beruk akan berkumandang di stadium, gelagat sakai pure akan kelihatan, gelagat kanak2 rendah akhlak akan terlihat, bukan sahaja Land Rover polis akan kene bakar, mau mak bapak SBY pun kene santau nanti! hahahaha... hahaha... pariah RUMPUN melayu...

dalam RUmpun Melayu, ini adalah negara yang mengaku dirinya adalah ABANG, KEKANDA,

kite semua perlu faham, kadang2 dalam setiap keluarga yang normal, MEMPUNYAI ABANG YANG LEMBAM, ATAU TERENCAT AKAL, ATAU BERMASALAH tidak dapat dielakkan....