13 April 2011

Babai MARA Negeri??

Adui yai... da kene halau la pulak... hahahahaha....

well... nak wat camana kan...  dah di suruh pergi kite pergi je laa... cabaran baru ada di depan mukaa... kita mesti hadapinya dengan hensem.... hahahahahaha.....


so marila kita raikan majlis ini dengan mempelawa tokey funfair datang membuat funfair di depan bangunan ini... adakah sudah hilang satu makhluk perosak ataupun sudah hilang pengurang kerosakan... aku rasa yg first kot... jap... apa yang aku rosakkan haa.. aku rasa aku la yg merepair yang rosak... hahahahaha...

well.... nak wat camana....

aku sayang juga kengkawan kat sini.. rasa cam hampeh je nak blah dari sini, ada ramai kengkawan, abang2 kakak2 pakcik makcik yang best.. 

adui.... life goes on.... chin up.... trouble lies ahead? lets friggin face it,