13 April 2011

DA kene halau....




so marila kita raikan majlis ini dengan mempelawa tokey funfair datang membuat funfair di depan bangunan ini... adakah sudah hilang satu makhluk perosak ataupun sudah hilang pengurang kerosakan... aku rasa yg first kot... jap... apa yang aku rosakkan haa.. aku rasa aku la yg merepair yang rosak... hahahahaha...

well.... nak wat camana....

aku sayang juga kengkawan kat sini.. rasa cam hampeh je nak blah dari sini, ada ramai kengkawan, abang2 kakak2 pakcik makcik yang best..

adui.... life goes on.... chin up.... trouble lies ahead? i like it... n lets friggin face it ...

14 comments:

Meor Mazlan Mohd Razali said...

siap kena rai tuh haahaha

nizran nadzar said...

itu laa... betapa bersyukurnya mereka apabila diri ini dihalau hahahahahaha

Bulan Sinar said...

pindah ke mana tu?

nizran nadzar said...

saya di hantar ke tempat berdekatan puteri nyai anjis moro....

Pa'itot Pa'itot said...

hoho..ate berhijrah ler yerk tapi idok ngape gaji naik ok ler hemo3..:D

pgurlz eazmz said...

pehhh diraikannn

aiE_wHa !!! said...

takper...dapat tempat baru dan pengalaman baru..uuhuhuu

nizran nadzar said...

mmmm.... keberambusan yang diraikan zam!!! jgn memain.... hahahahaha

terima kasih kak .... hujung bulan jumpaaaa...

pgurlz eazmz said...

at least ada yg nak rai pada kena sepak kuar terus jerk kan.... semoga pengalaman yg dapat sepanjang kat ctue dapat menjadi pedoman kepada kerja yg mendatang

nizran nadzar said...

terima kasih zam... InsyaAllah...

pgurlz eazmz said...

btw... i'm coming to seremban lagik... kerja mana tak sure... patut kat SUK tapi SUK kedekut.. kena g carik tempat lain

ann @72 said...

diarahkan berpindah ke? selamat berkhidmat di tempat baru...

nizran nadzar said...

terima kasih kak... semoga berjalan lancar...

zam.. pape bgtau la ye.. mana dapat aku tolong la

pgurlz eazmz said...

aku pun xtau lagek... harap dapat kerja katy hotel... senang citerk

Post a Comment