19 August 2012

PADAN MUKA KORANG...

I have to tell you the truth man, this is how I feel. Aku tau ramai tidak setuju. Aku tau Islam melarang kita mengucapkan perkara tidak baik kepada saudaranya, aku tau Islam melarang kita mendoakan keburukan berlaku pada orang lain. Well, FUCK it.



Don't get me wrong, kalau dalam Islam, kalau melibatkan hukum, tak setuju, diam...  Aku tau...
Dan don't get me wrong, aku tidak mengucapkan padan muka nie kepada orang yang menjadi mangsa. Aku mengucapkan padan muka nie kepada mereka yang ask for it. Dan ini termasuk juga kepada mak bapak yg membenarkan anak2 mereka main mercun. Yang membenarkan anak2 mereka menjadi rempit,  FUCK you all, padan muka!

Aku sangat seronok bila terbaca kisah mat rempit mati excident, aku rasa sangat seronok bila baca kisah mereka yg main mercun dan cedera parah...  Aku bahagia. You fuckin deserve it. Aku jadi sangat marah bila baca kes kematian dan kecederaan yg disebabkan orang lain. Dek akibat tak nak guna otak selama 3 saat, maka kamu menyusahkan orang lain DAN INGAT! BANGANGNYA KAMU SELAMA BEBERAPA SAAT ITU AKAN MEROSAKKAN KEHIDUPAN SI MANGSA SELAMA BERPULUH2 TAHUN!
And don't fuckin talk about qada' dan qadar ok.

Tahun nie dah 2 org kalo aku tak salah yg cedera akibat mercun dibaling orang lain, Damn....
Kepada mak bapak yg masih dengan bodohnya membenarkan anak2 korang main mercun, aku harap diorang akan cedera. The truth is, aku sangat yakin bodohnya bangsa melayu nie adalah mmg begitu...sikit2 aku tak sangka, sikit2 aku tak sangka...  My arse!

Semua orang yang mati kemalangan itu adalah orang yang tak sangka perkara itu boleh terjadi.  Semua orang yang cedera main mercun itu adalah orang yang tak sangka perkara itu akan terjadi kepada mereka. Semua nya sama, the main fuckin thing is what the FUCK did you do to avoid it from happen, that only matters... 

That is the only important thing.
Bab nie aku sangat bangga aku adalah seorang Pengakap tanpa uniform, scouting teach me to be prepare, experience teach me to expect the worse case scenario. It teaches me that in this life, we must not only be positive to have a great life but we must also be negative so that we will not be caught with our pants down!  Faham tak? Tak faham?  Orang yg Bodoh inggerisnya mesti lah tak faham, so go ahead and keep on watching those stupid tv dramas and Korean dramas, semoga korang kekal dengan kebodohan itu. 
(elleh, kata orang lain bodoh, si kerani yg cuma ada spm lagi miskin sedang memberikan pendapat level kerani nya hahahaha)

Bangsa melayu nie adalah bangsa yg bila dah parang singgah kat kepala, bila mak dah kene Sula depan rumah, bila reramai dah kene sembelih, waktu itu diorang akan sedar, owh...

1. Kenapa lah mak bapak aku Biarkan aku belajar menjadi seorang penari dulu,kalau aku masuk martial art kan baik... Instead of aku jadi badut penakut, aku mungkin aku jadi frontliner...  Sudah terlambat!

2. Owh kenapalah aku Biarkan si polan naik motor walaupun aku tau dia takkan di cover oleh insuran,  aku tak sangka dia akan kemalangan dan bertukar menjadi sayuran... Owh tuhan.... FUCK it, sudah terlambat!

3. Owh,  kenapalah mak bapak aku biarkan aku masuk putri islam, sedangkan aku adalah lelaki, kalau diorang suruh masuk pengakap, kan lebih baik...  Now you know your parent are stupid, FUCK it, padan muka...

4. Owh kenapalah mak bapak aku asyik tengok drama melayu bodoh dan drama Hindustan bodoh dan drama korea bodoh, kan aku dah tau bahwa usaha drama hanyalah utk memberikan tauladan yg aku dah tau, cerita rakyat yang tidak rasional, yg tidak membuatkan aku lebih pandai selepas menontonnya....  Kan aku sedar cerita sedih itu pengarahnya cuma nak buat penonton menangis, dan menangis lagi dan menangis lagi akibat lakonan makcik tua yang sedang menangis.... Kalau waktu itu aku hanya tengok tv omputih contohnya, kan aku sedikit sebanyak dah pandai bahasa omputih? Kan aku nie bukan golongan yg asyik kene baca subtitle? FUCK it....  You are fucking stupid anyway....

Etc etc etc...  You all got my points right
and believe me waktu itu dah sangat terlambat. And believe me, that day will come and melayu will fall!
I still can go on with a gazillion points, but heck, is it worth it? I doubt it. So FUCK you!