07 August 2012

There's a bitch in the area!!

Last week aku kene marah dengan immediate boss..  Well,  padan muka aku,  apa dia TEGUR adalah betul. Semua teguran aku terima....  No problem, benda yg betul tetap betul, teknik memberi teguran mungkin kureng, tp tetap perkara yang betul maka aku terima...
The main problem sekarang nie, adalah siapa babi yang mereport? Jeng Jeng Jeng....  Kini aku sudah tau....  Sebelum nie da ada target,  yo x baik nak tuduh nie...  Sekarang dah tau dan konfem...  Hahahaha ha....  Gelak besar aku,  tersenyum aku tengok orangnya...  Bersungguh sungguh kamu sampai nak check punch card aku ngan daftar cuti aku..
Hahahaha....  Bitch...  What I'm suppose to do with you....  Pasti ada balasannya....  Tungguuuuuuu.....
Stupid fucking ugly unclefucking bitch.... 
Bila tengok orang cenggini, kesian je rasa.  What were you thinking? What would this make you feel? Pasti anak kamu akan membesar membenci kamu nanti. Or at least,  anak2 kamu mesti jalan menunduk nanti.  Agak2 kenapa agaknya?  Simple,  jawapannya sama seperti soalan kenapa anak2 babi jalan menunduk?
Jawapannya adalah....  Sebab anak2 babi malu yang mak bapak dia babi...
Membesarlah anak2 td dalam keadaan malu dan membenci ibunya?  Atau dalam tohmahan dan cacian orang sekeliling akibat daripada perangai mak nya yang persis babi yang hina..
Well...  Aku pun Bukan spesis nabi yg MAKSUM, tapi setidaknya,  aku x kencing kat periuk nasi orang lain..  Aku tak tikam orang lain, logiknya kalau kamu nampak aku buat salah, kamu dtg la tegur aku wahai perempuan babi,...  Yg kamu siap belek kad aku sampai hantar kat boss besar kenapa?
Dan yg paling penting, kamu sendiri tak betul babi, kamu sendiri keluar awal bagai...  Phew...  What an ugly bitch you are... ugly stupid bitch@@@ once a bitch, forever a BITCH!!!!