25 February 2011

Mak Melecur...

hmmm... Ini lah jadinya kalau ada anak yang tak guna macam aku ni.. patutnya mak kat umah, siram2 pokok, layan2 hindustan, dah cukup menderita dah mak ni.. macam2 pahit dah telan... macam2 perjalanan hidup yang maha perit dah dilalui.. Tapi sebab ada anak bangang, tak belajar rerajin, maka dapat la anak miskin... sebab dapat anak miskin, mak pergi la kerja, so leh lah backup sikit-sikit... orang tua yang takde merasa nak berjalan2 ngan emas berlian, disusahkan lagi sebab dapat anak yang tak guna cam aku ni....

well, benda dah pun jadi, walopun menyedari keadaan tu, tapi masih belum mampu nak buat apa... sebab aku masih belum mampu nak tanggung mak, kereta mak.. pakaian, makan minum mak... aku kengkadang mintak mak...  kalau tuhan tak jadikan aku baik cepat sangat kan best, g pakuk bangla macam dolu2, jaga pub, kan senang sen masyuk.. hmmm..

kesian mak..
ikut cerita benda ni jadi masa kat tempat keje, mak nak jerang air, bukak gas, nyalakan api, api nyambar.. mungkin leaking gas, atau hose tertanggal, entahlah, tak tau lagi..  naseb baek kene sikit.. (ayat melayu bodoh)
hmmm...

pape pun, deep down inside, i know, mak memang tough, im proud of you mom...

..