13 October 2011

Bayi 23 hari diliwat bapa

Berikut adalah seperti yang didedahkan oleh Harian Metro yang sangat menyayangi golongan pengamal MLM yang maha durjana...

Oleh Mohd Firdaus Ibrahim dan Muhaamad Hafis Nawawi
am@hmetro.com.my




GOMBAK: Berang isteri dalam pantang enggan melayan kehendak seksualnya, seorang lelaki berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumahnya di Taman Sunway, Batu Caves, di sini, kelmarin.
Lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itu langsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil.
Bapa yang kejam itu berbuat demikian untuk mengelakkan tangisan bayi malang itu didengari isterinya yang ketika kejadian dilaporkan sedang berehat di ruang tamu rumah.

Sumber polis berkata, tindakan keji dan kejam itu hanya disedari ibu mangsa berusia 39 tahun kira-kira jam 4 petang apabila melihat mangsa tidak bermaya ketika mahu memandikannya.


“Si ibu terkejut apabila melihat bahagian mulut mangsa lebam. Pemeriksaan wanita itu kemudian mendapati bahagian dubur mangsa turut cedera.

FUCKIN ENOUGH!!!! Fuckin enough already! aku takkan letak gambar atau apa-apa penerangan yang lain.. Aku yakin, dialam seantero Malaysia nie akan berjuta2 lah ummat yang akan meletakkan perkara ini didalam blog / fb etc mereka.. pasti ada! Tapi entahlah, Macam biasa aku akan buat mengikut persepsi dan perspektif yan berbeza..

Aku tau, ramai yang marah,, ramai yang sedih.. Ramai yang terperanjat.. Ramai yang bla bla bla bla

FUCK YOU! FUCK ME? WELL , FUCK YOU!  WTF yang boleh kita buat? Dan aku yakin, selalunya perkara nie berlaku dikalangan golongan-golongan KASTA RENDAH, OTAK BODOH, LOW CLASS, MANDI SEHARI SEKALI DAN BERMACAM_MACAM TINDAKAN BODOH YANG SANGAT LOW CLASS! GOLONGAN MANUSIA BERHATI BABI, BERHATI BINATANG ANJINGS KURAP.. NAH! naseb baik babi ngan anjing tak baca blog aku, kalau tak, diorang mesti marah aku sebab BABI DAN ANJING pun tak liwat anak dia sendiri!!!

Orang yang sangat lemah dan hina sebegini selalunya adalah golongan2 samseng bodoh, lemah, kene pijak kat luar, cuma berani tunjuk belang ngan orang yang betul2 dia boleh makan aje.. mm... boleh juga dikatakan seorang pengamal ilmu "sun tzu". Perangilah apabila kamu sudahpun menang".. lu cuma berani lawan budak kecik macam ni..
Ini boleh dilihat dalam hal kes-kes dera.

Camon la babi, lelaki yang benar2 gagah, adalah lelaki yang dapat mengawal marahnya, dapat menahan sabar, dapat menjadi pelindung yang sejati kepada keluarganya. nie, tak, Lu Bukan saja makan anak lu sendiri, nie lu makan anak lu masa umur dia baru 23 hari..

AKU MARAH BETUL LAA... APASAL TUHAN TAK PERNAH BAGI AKU TERSEREMPAK DENGAN HAL2 MCM NIE SECARA LIVE!! HAH? APASAL HAH TUHAN?? APASAL?? aaaa... aku tau.. Kau takut aku sula budak tu depan rumah dia, lepas tu aku masuk penjarakan.. atau kau mmg dah target aku sebagai penyembelih Musuh2 Agama yang lain? mati akibat samurai puak Musuh Islam adalah cita2 aku, Tapi Ingat yee Tuhan, atleast bagi la aku sembelih 2-3 orang dulu, lagi ramai lagi bagus, nie jangan aku kene sergah, tau2 dah mati, .... alaaaaaa.... tak best laaa cenggitu... hahahahaahha...

Tapi kan Tuhan, Aku nak sangat manusia binatang macam nie, di sula oleh aku secara live on TV show.. aku nak sangat tengok apa kata amnesty, bla bla bla...  boleh tak? aku teringin sangat nak buat secara live on tv dan aku juga ingin menyeru kepada semua kawan2 aku yang masih didalam akibat kes 302 korang, , atau sesapa yang nak g melawat orang2 dalam penjara ni.. AKU MOHON AGAR KORANG BUNUH ORANG MACAM NI YG DIPENJARAKAN.. TOLONG YE... alaa.. macam yg kat Brazil tu.. sampai kepala putus tu kan kan kan... Aku tau lama pasal ni, tapi aku tak tau korang macamana. Back In the Days, masa dunia wise guys adalah dunia yang best, kami ada etika kami, kite tak buat kerja2 tanam orang yang tak tentu hala.. ada jenis2 orang je yang kene buat ngan kami..  (sembelih, letak dalam storm, bakar storm ngan dia sekali) hahahaa... mm.. bahaya tak aku keluar statement2 cenggini nih hahahaha... kalau lu masuk dalam pun, orang akan tanya, lu apa kes? kalau 302 pun, lu mesti kene sesah reramai dulu, kalau lu masih boleh bangun, mungkin leh survive laa dalam sana, tapi kalau lu masuk dalam pasal kes dera, kes rogol.. LU TUNGGU LA NASIB LU KAT DALAM TU.. (cikgu2 pun buat-buat tak dengar lu jerit sakit) hahahaha...

Aku menyeru kepada semua lelaki BINATANG, lu rasa lu nak dera budak kecik, le nak buat benda yang tak patut pada anak2 lu, GUA CABAR LU, ABANG LONG LU, AYAH ngan TOK AYAH lu, utk 5 lawan satu ngan gua, INSYAALLAH, gua akan hantar lu semua ke NERAKA. camon la babi, pick someone your own size la.. takut? ok la, g la ajak kawan, tapi jangan le reramai sangat, mampos la aku, aku pun nak menang jugak kan hahahahaha...
Lu rasa megah ke dapat buat benda cenggitu kat budak kecik... hai melantun2 bangang nye korang nie.. meh sini baring atas riba aku dan story kat aku macamana mak bapak korang rogol korang masa korang kecik dulu meh!!! meh laaa..

LU ORANG PAHAM KAN MAKSUD AKU ni.. kepada yang membaca, aku tau, lu mesti pening ngan apa gua tulis sebab lu mesti bajet, topik nie penuh ngan hadis dan cerita2 perawi maha tinggi kan? TAK DAPAT .. FUCK OFF! Lu nak baca cerite insaf, lu pegi la berjuta penulis kat dalam tenet nun yang penuh dengan kata pujangga tapi HIPOKRIT dan BERLAKON LEBAI,, g la.. g laa...

Then, orang bercerite la tepi telinga aku, salahnya si A, salahnya si B, salahnya pengasuh INDON.. well.. tepuk tangan bro.. banyak lagi faktor berlakunya hal sebegini..  Tapi apa jua yang lu orang bagi, ianya tetap satu perkara, IAITU .... IANYA ADALAH ALASAN...  FUCKIN GROW UP!!! lu tak boring ke bagi alasan? GO N FUCKIN DO SOMETHING? lu ingat Tuhan tetiba nak antar Hassan n Hussein depan pintu umah lu dan ajar lu ngaji? NO FUCKIN WAY.. yang sebetulnya Tuhan akan hantar Malaikat MAUT dan akan goreng  lu secukur rasa..  Tapi, bro, lu try la mati sebelah kubur gua, nanti gua datang la backup lu, kita REMBAT NUNGKAR DAN NANKIR SESAMA! (boleh ke? haa? apa? tak boleh.. tau pun..) STUPID FUCK. SHIT HEAD.

Pokoknya diri sendiri, kalau Iman lu Kuat, kalau lu adaotak dan akal, kalau lu leh tahan nafsu lu, paling tak pun, kalau lu menabung, duit lu banyak, lU PERGI LA LANGGAN AYAM KAT LUAR NUN.. YANG LU BODOH SANGAT, JADI ORANG MISKIN TAK MAMPU LANGGAN PELACUR NIE APSAL?  TAKDE DUIT GUNA TANGAN LAA.. MINTAK TOLONMG JIRAN LU KE, MAK LU ke.. ABAH LU KE..

heii.. marah sangat le aku nie yee.. hish... maka ada baiknya, aku g BERAK, dan Solat Isya' dulu ni hah... hahahahahaha...

Selamat malam semua kengkawan. nak jadi bodoh sangat, itu terpulang pada lu, tapi jangan sampai taraf lu jauh lagi hina dari BABI ok! selamat... dah.. banyak sangat mencarut ni.. g istighfar bebanyak... apparaaaaa.....