31 October 2011

BOLASEPAK FINAL.. Negeri Sembilan lwn Terengganu... 2-2 BANGANG

Apa sangat la nak diupdatekan minggu ni.. Hmmm....

Memula ingat nak bercerite pasal game Negeri Sembilan Vs Terengganu. Kalau nak diikutkan memang banyak topik pasal game ni. Ye la bukan pasal gamenya.. Macam biasa pasal penyokongnya..

Memula harga tiketnya melambung kepada RM50.00! mmm, aku dengar je berita tu, aku terus terfikir, tidak beberapa menghairankan. Ada sebabnya, ada kebaikannya. Tapi kenapa FAM berani menaikkan harga tiket sedemikian rupa? jawapannya adalah mudah. Sebabnya adalah KELANTAN dengan Selangor tak masuk FINAL. Katakanlah Selangor masuk FINAL, mesti mengamuk orang Selangor, semakin konfem la kalah BN di Selangor fikirku, ataupun ini memangnya taktik pilihan raya, sebab semua yang naik harga bebaru ni, kerajaan masuk campur, dan harga turun balik. Check balik hal tax ke atas prepaid telefon dulu. Kemudian pasal KELANTAN. Negeri yang kesian ni,  tak boleh nak dikata apalah, bukan nak troll tak tentu hala, memang bukan semua, tapi majoritinya cenggitu la. jangan DENY perkara nie.. LU TAHU, GUA PUN TAHU. Aku rasa kalau harga tiket naik, jangan kan Stadium kene bakar, dengan SULTAN PAHANG pun dah kene tembak agaknya. Dalam masyarakat melayu ada 2 PARIAH. 1 MAT REMPIT, 2 ORANG KELANTAN YG Kategori yang macam ni. Heran betul aku.. hahaha...



Kemudian, macamana ngan Negeri Sembilan lawn Terengganu nye penyokong? well. .. siapa yang tengok TV nampak la macamana golongan sakai baling mercun asap dan lelain. Aku tak kesah le ko penyokong Negeri Sembilan atau penyokong Terengganu, AKU TETAP PENYOKONG KUAT FRU! Yang menjadi marahnya aku adalah bila aku melihat sepanduk2 kedua negeri nie.. hish... mengucap aku.. punya la bangangnya umat bercakap tak guna otak. dek kerana Bola Sepak, Musuhnya habis binasa.. aku tengok Terengganu nye banner pun bukan main teruknya... Musuh bebenar korang ye.. lepas tu aku tengok gambar budak negeri sembilan kene pukul reramai ngan kereta2 pun kena... laaa... ini la bangangnya golongan penyokong bola sepak dalam Malaysia ni..



Nie la bangangnya golongan Melayu dalam hal ni.. Togah dek bola... bermusuh sakan korang.. togah dek akidah, apo diam jo? Bilo orang Kristian murtadkan orang Islam, ko duk umah buek apo? mano musuhnya habis binasa? maano? mano? FUCK ALL OF YOU! FUCKIN COWARD WHO DID NOTHING..  all you can do, is talk about how you hate BN, how YOU HATE PAS or the other FUCKIN No GOOD Political Parties.. FUCKIN DICK! all of ya. with no respect im saying this.. FUCK YOU. YOU ARE ALL Are FUCKIN PATHETIC! mmm, kesian betul korang.. agaknya bila korang balik umah tu, dengan khusyuk Solat (tu pun kalau solat) masa kat stadium tu.. tahap iman ko tinggi laa. pihak lawan tu semua masuk neraka la ye?? ape ke bangang...

kan ke bagus kalau semangat bola semangat MUSUH kononnya korang bawak masa korang ternampak anak bangsa korang terkinja2 macam beruk menari kat tepi2 jalan.. masa anak korang BERUSAHA DENGAN PENUH SEMANGAT AGAR SAMA RUPANYA DENGAN NEGRO DAN KAFIR2 PUJAAN Mereka.. kan ke bagus.. setakat tu pun jadi laa. NAK SURUH KORANG KELUAR TEGAKKAN HUKUM ATAU MENENTANG MISSIONARIES TU MMG TAKKAN LAA.. KAU TAU, AKU PUN TAU YANG KORANG PENGECUT!!! KORANG PENAKUT!!!! FUCKIN ADMIT IT.

bunch of stupid fuck... elok duduk di zoo. korang akan nampak chimpanzee lebih tinggi adab nilai kesopanannya...