07 March 2011

Once a Bitch... Forever is a Bitch

hehehehe.... akibat entri nie, mungkin sahaja orang akan cop aku nie budak PAS, mampuih pi la nak kata apa pun. Aku tau satu aje... parti babi mana pun korang, korang tak betul, aku hantam ... aku tak setuju, aku terpaksa kata la aku tak setuju, kalau ada hujah yang kukuh, aku akan cuba sertakan sekali.

bebaru nie terbaca paper pasal ada satu minah ni menyamakan Nik Aziz dengan Ayah Pin dengan hujah-hujah ilmiah dari segi pemikirannya dan masyarakat yang sama waktu dengan dia.. kesian..

dunia internet nie kecil.. kalau kita buat sesuatu kenyataan tu, harap jangan la kita menggambarkan tindakan berlawanan dengan pendirian kita tu. Nanti digelakkan dek orang, malu kita, malu bapak kita. Ok, katakan la kita keluarkan kenyataan tu bila dah insaf, maka deletekan lah semua gegambar kita yang tak betul.. seperti mana kempen saya sebelum ni, iaitu, internet bukanlah medan untuk mendedahkan aurat. Dont be a bitch.

Lebih malang sekali apabila seekor bitch mengutuk seorang yang tinggi ilmu agamanya. Walopun aku tak beberapa setuju dengan orang tua ni, tetapi aku sendiri boleh merasakan perempuan ini main api bila baca artikel dia... sekali .. hambek engko... mampos...

tu diaaa. keluar artikel bertudung litup... (photoshop) agaknya...




well... kesian betul kan... aku marah ngan berbagai geng politik.. tapi berpada juga.. sebab bila satu jari menuding orang lain, jari lelain menuding kita...  bila bersedia nak main api, main cukup, biar jadi abu..





then aku pun pergi la cari laman web budak ni.. yang jaringan melayu ni... try beri komen, tap tu la pasal...orang takut ni macam ni laa..

welll... bila aku masuk blog diorang, dan berikan komen untuk entri yang ini.. entri aku disabled.. aku try captured image 2 kali tak jadi.. ye la aku nie buta I.T.. tapi atleast aku tak setuju dengan minah ni, aku try juga carik link dia, dan post komen, untuk2 satu perbincangan sihat boleh berlaku. Tapi tu la.. gagal...

So, buat masa nie, aku agak ragu-ragu dengan kredibiliti Jaringan Melayu ni dalan hujah2 islamik.. better concentrate on the other agenda and do not attack anybody personally.  takut kene attack macam kat sini...  kesian nanti bila dah berubah sok.. http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=10344&postdays=0&postorder=asc&start=30